luni, 13 iunie 2011

Nota de personalitate


In continuarea postului meu legat de posete aduc o completare cu un exercitiu concret de creativitate ce poate fi facut de fiecare in functie de posibilitati si vestimentatie. Am vazut o poza cu un accesoriu ideal pentru nunta, aceasta floare de mai sus, gasita in colectia Mimo. Am intrat in posesia ei si am fost uimita sa vad ca este foarte bine facuta, cu sistem de prindere elegant si rezistent, atat clips cat si ac. Acum am trecut la treaba sa pun in practica ideea mea de poseta de ocazie unicat ;).


Am folosit 2 posete negre plic, foarte simple si deloc costisitoare, va marturisesc ca cea de-a doua este chiar de la o promotie Avon. Am prins floarea cu clipsul, caci se prindea foarte bine si iata mai jos ce a iesit! O nota de personalitate adusa unei posete uitate prin dulap, ce poate fi folosita cu succes pentru cununie civila sau chiar religioasa. Nu am avut la indemana o poseta alba sau crem, dar v-am facut o simulare cu o alta minunatie de floare Mimo plina de eleganta. 

Pe Mimo ii puteti gasi pe contul lor de Facebook, unde acum au si un concurs, asa ca poate aveti noroc :) : http://www.facebook.com/mimostore.  Sau aveti o colectie mai completa, in magazinul online Zaza Boutique, perfecta pentru vara torida!




Un comentariu:

  1. Tot ce trebuie pentru un zambet imaculat in cea mai frumoasa zi a vietii http://www.dentestet.com/homepage

    RăspundețiȘtergere