joi, 9 iunie 2011

Marturii de turta dulce


Detaliile fac totul! Micile elemente de identitate ale unui eveniment fac ca acesta sa fie de neuitat pentru participanti. Stiu ca pe lista sunt prioritare lucrurile mari (rochie, costum, restaurant, flori, meniu) si cand se ajunge la detalii deja nu mai sunt bani sau nu mai e timp. Dar eu nu ma adresez celor care fac nunta dintr-o obligatie sociala ci celor care vor sa faca o petrecere cu oameni dragi si sa se simta ca intre prieteni. Ei bine, in acest caz vei cauta mici trucuri ca iti surprinzi prietenii.

Printre lucrurile inedite pe care le poti lua in calcul sunt si aceste mici buchetele de turta dulce cu martipan. Arata superb, dar va avertizez ca sunt foarte migaloase. POt fi folosite ca marturii la cununia civila sau la logodna, caci la nunta mi-e teama ca o sa va cam saturati de facut pomisori ... Acum bineinteles ca daca gasiti un laborator bun si rabdator poate vi le face :). Cert e ca veti fi foarte originali. Daca sunteti si viitoare mirese foarte indemanatice intr-ale bucatariei am pus si pozele cu pasii de realizare. Glazura este din martipan in mai multe culori aplicat pe etape.

Nu va ganditi ca pozele sunt din bucataria mea :)) , as vrea eu! , ci de pe un blog cu dulcegarii delicioooase http://sweetsugarbelle.blogspot.com/. Din cercetarile mele daca vrei si voi asa ceva puteti sa faceti o cerere catre Cake Couture din Bucuresti, care sigur sunt foarte priceputi in a prepara si manui martipanul.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu