duminică, 26 iunie 2011

Melodii pentru o nunta clasica, romantica


Cautarea muzicii potrivite pentru nunta este o sarcina care nu trebuie lasata in sarcina oricui. Indiferent de locatie, mancare, flori sau orice alte decoruri, muzica face petrecerea dezastuoasa sau incendiara! Daca te simti bine si dansezi, seara ti se va parea prea scurta si nici nu vei sti cand e dimineata. Am observat ca lumea lasa muzica in sarcina DJ-ului sau formatiei si nu e bine sa fie asa 100% pentru ca voi sunteti vedetele serii si muzica trebuie sa fie in conformitate cu cine sunteti voi, prietenii vostri, adaptata la varsta invitatilor, si aceste detalii foarte rar le nimereste DJ-ul.

Sfatul meu ar fi sa va faceti in primul rand un playlist cu muzica pe care voi o preferati, pe care dansati cu placere si dupa sa incercati sa estimati oarecum si preferintele invitatilor vostri. Pentru o nunta clasica am ales cateva melodii faimoase care pot fi puse la inceputul petrecerii, sau in momentele de respiro. Am ales la unele melodii interpretarea lor de catre altcineva decat originala versiune pentru ca mi s-a parut mai potrivita pentru nunta si suna foarte bine.  Sper sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu