duminică, 26 iunie 2011

Coafura de mireasa inspirata din prezentarile de moda

Din prezentarile de rochii de mireasa pentru 2012 ne putem inspira si ca tendinte in coafuri sau machiaje. Mi-au placut mult si am selectat cateva pe mai multe stiluri ca sa avem de unde alege :).

Prima de mai jos apartine prezentarii Romona Keveza, care a avut niste rochii in stil regal, iar parul a fost foarte atent finisat, pentru a da eleganta tinutei. parul este prins la spate intr-o coada, usor tapat in cretetul capului si in fata lasat un breton mai lung, sau suvite laterale disciplinate, pentru o linie de pintesa. Iar ca machiaj rujul rosu puternic si tusul negru la ochi sunt secrete bine-cunoscute pentru a trece de la o tinuta de fiecare zi la una pentru o ocazie speciala.

Carolina Herrera a creat un look clasic de mireasa, pentru un par mediu sau lung. Parul prins in spate si intors pe un bigudiu cauciucat subtire si lung si prins cu agrafe. Machiajul natual, pretios dar suficient de puternic incat sa apara in poze conturat.


O coafura naturala pentru parul mediu, lasat liber intr-o parte si prins usor la spate intr-o codita. eleganta fiind data de rochie si cerceii opulenti. Tinuta creata de Oscar de la Renta a avut un machiaj feminin, cu accentul pe buzele lucioase zmeurate si pometii accentuati.


Mi-a placut la nebunie aceasta urmatoare coafura, care poate fi purtata de mireasa dar si ca simplu invitat, pentru ca arata foarte elegant si simplu din fata dar surprinzator si non-conformist din spate. Am inteles ca s-ar face cu multe suvite rasucite...evident de un profesionist :).


Pronovias a mers pe un stil foarte simplu in coafura, pentru a sublinia eleganta rochiilor de mireasa. Stilstul care a creat coafura a folosit tot un inel de spuma pentru coc si produse Keratese Oleo-Relax pentru extra stralucire. (o sa pun un post viitor legat de acest accesoriu minune pentru executia cocurilor).


Am ales aceasta coafura de la Lela Rose pentru ca mi s-a parut deosebita pentru o nunta in natura, intre prieteni.


Nu am uitat de cele cu parul scurt si am gasit la Anne Bowen acest stil foarte potrivit pentro mireasa. In spate aprul incretit in partea de jos iar in fata si lateral intins bine si asezat astfel incat sa para ca in spate de fapt este prins parul intr-un look romantic.


Pentru cele care au o rochie de inspirate vintage, Reem Acra a folosit o tiara in combinatie cu o floare de mac rosu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu