miercuri, 1 iunie 2011

Figurine de tort

Dupa ce avem tematica nuntii stabilita vom dori sa o integram in toate elementele nuntii, asa ca si tortul va trebui sa respecte standardele impuse. Acum in functie de idee se poate face un tort mai simplu ca design dar figurina de pe tort sa fie realmente deosebita si sa scoata tortul din anonimat. Practic daca gasiti o figurina reprezentativa pentru voi si o duceti la o cofetarie priceputa cu siguranta se vor descurca sa faca designul tortului astfel incat sa o integreze cat mai bine. La acest capitol al figurinelor de tort eu una nu am acordat prea multa atentie si acum imi pare rau ca am avut prea mare incredere in cofetarie. Voi ce fel de figurina ati alege pentru tortul de nunta? clasic sau modern?





Decor ce poate fi gasit pe siteul The Small Objects

"Together forever" o statueta ce are potential sa fie pastrata si pentru generatiile viitoare




"Geek chic", il puteti gasi pe Etsy

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute figurine de tort. Tortul meu o sa fie realizat de Torturi nunti Deliciile Kronstadt si o sa comand o figurina ca sa completeze tortul. Sunt sigura ca o sa fie ceva cum imi doresc si sincer nu prea mai am rabdare pana la nunta. :D

    RăspundețiȘtergere