joi, 1 decembrie 2011

Magazin online de rochii de mireasa

Am descoperit un site excelent pentru inspiratia de care ai nevoie, inainte de a te apuca de cautarile rochiei perfete de mireasa. Este vorba despre un magazin online din America, foarte bine realizat si complex in ceea ce priveste oferta: David`s Bridal .

Evident ca este un loc excelent de unde sa iti zi cumperi o rochie de mireasa foarte frumoasa la un pret acceptabil, dar asta doar daca esti din America sau ai pe cineva care sa ti-o aduca in niste costuri decente. Aici gasesti expuse rochiile din colectia Vera Wang la 1200$, ceea ce mi se pare ok. Poti gasi si modele pentru rochiile de domnisoare de onoare Mult dorita rochie Pippa Middleton o poti gasi aici cu 199$ : http://www.davidsbridal.com/Product_Chiffon-Gown-with-Draped-Cowl-Neck-and-Lace-Detail-874650 . Eu mi-am ales cateva favorite.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu