sâmbătă, 21 martie 2009

Cum sa fii o femeie implinita in 10 pasi / Lessons for dummies

Sau cum spunea cineva "it`s hard not to be a pitzi" :)

Ma indrept cu pasi repezi catre statutul de femeie maritata, suna serios nu? deja par mai batrana sau de acum o sa folosesc termenul inteleapta...hmm. Lumea o sa inceapa sa si aiba de la mine pretentii de "doamna" serioasa. Chiar ii explicam barbatului care ma suporta cu stoicism, cum dupa casatorie o sa ne dea Cineva o carticica despre viata, cum ar trebui sa ne comportam si cum sa ne inscriem pe o lista cu data cand vrem sa vina "barza". Acel Cineva nu cred ca exista dar inca nu e dovedita asta, asa ca va zic in vreo 4 luni, eu inca sper la ea. Dar am inceput sa citesc eu diverse sfaturi din lumea larga sa ma updatez si eu cu trendurile fashoniste.

Intai de toate mitul femeii care gateste: acum sincer a ajuns trendy sa te lauzi cum NU stii sa faci de mancare si cat de total neindemanatica esti tu in bucatarie. Este o stampila pusa pe capul celor care stiu sa faca ceva mai complex decat cartofi prajiti si sunt deja categorisite ca cele "fara preocupari profesionale", gospodinele care nu sunt in trenduri si care slugaresc in bucatarie. Well...mamele si bunicile noastre se uita crucis la noi si se intreaba unde se indreapta lumea asta daca ele cu 50 lei fac mancare de pranz ptr 4 persoane si noi manacam 1 pers la pranz. Complet de acord! Ne transformam viata in plic de supa instant! De aici trag invatamantul ca s-a terminat cu dragostea trece prin stomac ci prin alte locuri ...

Acum mitul carierei: caci orice femeie care se respecta are o cariera, nu? Pai munca asta intelectuala cu care ne mandrim atata ne face sa ajungem acasa la 8 seara si sa vedem doar patul iar in weekend: sa ii vad pe ai mei, sa mananc mai mult, sa spal, sa spal vasele din timpul saptamanii, sa ma plimb, sa citesc, sa scriu in blog, sa ma uit la 1 film, sa dorm mult, sa ma vad cu minim 1 prieten, sa ies in club, sa stau cu iubitul meu, sa fac sex, sa cheltui bani, etc Deci : sunt rupta luni si nu fac nici jumate din cele de mai sus! Bun deci ar trebui sa o fac si pe asta, nu? Sa nu raman eu de rasul societatii de consum uman ...

Orice femeie implinita trebuie sa aiba o viata sexuala de invidiat, deci mitul sexului. Orgazmu bata-l vina e urmarit in atatea reviste incat cred ca in curand o sa fie cursuri ptr incepatorii virgini cum sa recunoasca propriul orgasm si al partenerei lui (asta daca nu sunt deja, it`s crazy out there). Acest subiect tabu, sexul, a devenit atat de comun incat e nedrept sa il numim tabu! Evident ca toata lumea se pricepe la el, stie cum sa faca asta "profesionist vorbind" si nu poti sa zici ca nici macar nu ai timp sa te gandesti la sex, daramite ca nu ai chef de asta toata ziulica. Concluzionez ca trebuie sa ma updatez si aici caci altfel sigur barbatul meu o sa ma insele la 40 de ani cu o pizipoanca de 25 care se da drept scolarita nebunatica, cel putin asa zice Cosmopolitan, sigur ei tot timpul au dreptate, nu ???

Daca tot am ajuns la pizitpoance ajungem si la mitul fashionistei. Dupa ultimele titluri din ziare imi este limpede ca femeile implinite au numai bemveuri, pantofi muuulti, fac poze goale in reviste cand sunt insarcinate (chiar daca nu arata ca Demi Moore), sunt machiate tot timpul si clar au ceva sclipicios. Ceva sclipicios poate fi inlocuit cu "tema sezonului" sau "culoarea in trenduri". Daca e mov...e mov peste tot, daca e strech...totul trebuie sa fie strech! Doamne apara-ma sa nu fiu in trenduri ca o sa fiu catalogata drept preistorica (nu imi vine un sinonim in minte, caci cuvantul e prea complex ptr tema). Din asta raman cu ideea ca trebuie sa imi extirp bunul gust si evident bunul simt si sa ma multumesc cu ceva cu sclipici, colorat puternic si decoltat.

Intradevar am scris ca sunt 10 pasi dar am obosit deja si cred ca o sa fie impartit subiectul in mai multe lectii si o sa revin la tema cand o sa sparg cele 4 mituri de mai sus. Deja ma simt depasita de starea in care ma aflu ... i need to take a moment...

Un comentariu:

  1. Teoretic, toata lumea stie ce trebuie sa faca intr-o relatie si cum trebuie sa fie, pentru ca aceasta sa mearga....dar PRACTIC...putini reusesc!Un sfat de la cei practici, va rog!!

    RăspundețiȘtergere