duminică, 8 februarie 2009

Regulile domnisoarelor de onoare ?

In America e destul de cunoscut faptul ca mireasa isi alege o "M.O.H" / Maid of Honor si Bridesmaids, in traditiile romanesti se obisnuieste sa ai un cuplu care sa fie cavalerul si domnisoara de onoare care sa duca lumanarile biserica. Oricum ar fi e clar ca domnisoara sau domnisoarele de onoare trebuie sa ii fie foarte apropiate miresei si sa ii fie alaturi pe tot parcursul nuntii. Foarte important este ca domnisoara de onoare ii planuieste miresei petrecerea burlacitelor si in schimb mireasa trebuie sa daruiasca ceva simbolic. Aici sunt tot felul de idei traznite tot de prin America pe care o sa le postez la un moment dat. Acum am gasit niste idei foarte tari pentru rochiile de domnisoare de onoare in cazul in care doresti ceva special. Sa fie clar ca aici miresele nu o sa gaseasca idei pentru o nunta normala :)) De asta o sa si incep cu ceva de-a dreptul inaceptabil pentru o mireasa traditionalista : rochii negre dar accesorizate foarte inspirat fac un ansamblu demn de invidiat langa rochitele bleu pal obisnuite.



Rochiile rosii pentru domnisoarele de onoare completate printr-un buchetel alb rotund mi se par foarte provocatoare si sexy, va fi si alegerea mea pentru nunta! Mireasa in acest caz trebuie sa aiba in mod obligatoriu un buchet de flori rosu, poate cu putine accente pe alb. Preferata surorii mele e cea scurta, are avantajul ca mai poate fi purtata si in ocazii mai putin speciale, dar eu mizez oricand pe rochia lunga ...
Si acum preferatele mele :













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu